Biuletyn Informacji Publicznej

Ośrodek Pomocy Społecznej w Stężycy

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Inspektor w Dziale Świadczeń Rodzinnych

Jednostka ogłaszająca
OPS Stężyca ul. Królewska 4 08-540 Stężyca
Data ogłoszenia
2022-01-11
Termin składania dokumentów
2022-01-21
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

Niezbędne:
1. obywatelstwo polskie,
2. pełnia zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
3. brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
5. nieposzlakowana opinia,
6. wykształcenie wyższe,
7. sprawne posługiwanie się programami komputerowymi (MS Word, Open Office, Exel), pocztą elektroniczną, przeglądarką internetową,

Dodatkowe:

1. udokumentowany minimum roczny staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
2. znajomość przepisów w zakresie samorządu gminnego, postępowania administracyjnego, finansów publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o pracownikach samorządowych,
3. predyspozycje osobowościowe tj. kreatywność, dokładność, samodzielność, dyspozycyjność, chęć samokształcenia, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność organizacji pracy własnej, skrupulatność, terminowość, odpowiedzialność.

 

Zakres obowiązków

1. przyjmowanie wniosków i ustalanie prawa do dodatku osłonowego,

2. kontynuowanie zadań związanych z wypłatą świadczeń wychowawczych,

3. wydawanie zaświadczeń do celów realizacji programu ,,Czyste powietrze”,

4. przyjmowanie wniosków i ustalanie prawa do dodatku mieszkaniowego,

5. przygotowywanie dokumentów przeznaczonych do przechowywania w archiwum,

6. prowadzenie rejestru spraw bieżących OPS,

7. prowadzenie akt osobowych pracowników w części dotyczącej:

- sporządzania zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących pracowników,

- ustalania uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (karty urlopowe, plany urlopowe).

- prowadzenia ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich.

- prowadzenie ewidencji badań lekarskich pracowników, obowiązkowych szkoleń BHP i ppoż. i kontrola ich aktualności,

- wystawianie i rozliczanie delegacji,

- prowadzenie ewidencji szkoleń pracowników OPS,

Wymagane dokumenty

1) list motywacyjny,
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) kwestionariusz osobowy (zał. nr 6 do regulaminu naboru),
4) kserokopia dokumentów potwierdzających:
- staż pracy i zatrudnienie (świadectwa pracy lub inne dokumenty),
- posiadane wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności (kserokopia dyplomów, zaświadczeń),
- niepełnosprawność, w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa do zatrudnienia na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych.
5) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny).
6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych.
7) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku.
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie dobrowolnie podanych danych osobowych zawartych w aplikacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
9) Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną do przetwarzania danych osobowych ( zał. nr 2 do regulaminu naboru ).

Dokumenty (staż pracy, zatrudnienie, wykształcenie) powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

Warunki pracy

1. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
2. Wymiar czasu pracy - pełny etat tj. 8 godzin dziennie,
3. Wynagrodzenie ustalone zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (t. j . Dz. U. z 2021 r. poz. 1960) oraz Regulaminu wynagradzania pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej w Stężycy, stanowiącego załącznik do Zarządzenia nr 6/2021 Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Stężycy w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej w Stężycy.
4. Brak podjazdów oraz wind dla niepełnosprawnych.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie przekraczał 6% ¹.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać pocztą w terminie do dnia 21.01.2022 r. do godziny 15.00 na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Stężycy, 08-540 Stężyca, ul. Królewska 4 w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – inspektor w Dziale Świadczeń Rodzinnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Stężycy”- liczy się data wpływu do OPS w Stężycy

 

Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Ośrodka Pomocy Społecznej w Stężycy, oraz na tablicy ogłoszeń w Ośrodku Pomocy Społecznej w Stężycy

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej OPS w Stężycy oraz na tablicy ogłoszeń w Ośrodku Pomocy Społecznej w Stężycy.

 


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Renata Kapusta-Kawka
Dodano do BIP dnia 11-01-2022 11:54:55